^ Вверх
Области / Города для Все вакансии

Подписаться на вакансии

Получайте новые вакансии по электронной почте.

Работа в Молдове в области Кадры, HR

COMTESSA Vila & Restaurant din Jucu de Sus, Cluj, România angajează bucătar/ ajutor bucătar.

Denumire job: Bucătar/ Ajutor bucătar
Candidatul ... Подробно о вакансии »
Responsabilităţi de bază:

* Asistența consultantului în proiecte;
* Comunicarea verbală şi scrisă cu clienții companiei;
* Participare la organizarea ... Подробно о вакансии »
Cerințe pentru candidat:
• Cunoștințe PHP (OOP/MVC), MySQL;
• Cunoștințe HTML, XHTML, XML, AJAX;
• Cunoștințe Javascript, jQuery si CSS;
• Gândire analitică ... Подробно о вакансии »
Сегодня
Do you know what are you going to do after graduation?

Well, here is an idea!

Job Academy is an International Human Resources Consultancy Company specialized on recruitment & selection. Now we are looking for interns for our team.

We are looking for candidates with motivation for a successful career. We do offer:

• Internship salary
• Flexible working hours
• Permanent job opportunity after internship
• International working environment
• Powerful reference

To apply send the English version of your CV to intern@jobacademy.md
Телефон:022 80 33 71
17 апр 2015
Compania ,,ViTRA,, angajeaza Manager Resurse Umane
Responsabilitati de baza:
- Aplica strategia in domeniul recrutarii de personal stabilita de conducerea companiei.
- Identifica/centralizeaza necesarul de personal din firma si urmareste incadrarea in limitele aprobate;
- Analizeaza cererea de angajare personal pentru un anumit post, stabileste criteriile de selectie si elaboreaza anuntul de ofertare post vacant.
- Gestioneaza procesul de recrutare in toate fazele sale ;
- Elaboreaza documentatia de angajare si o semneaza impreuna cu noul angajat ;
- Este responsabil de procesul de induction pentru noii colegi ;
- Evalueaza gradul de integrare in organizatie a noilor colegi ;
- Realizeaza exit-interviuri pentru salariatii care parasesc compania ;
- Gestioneaza procesul de evaluare a personalului.

Cerinte:
- Studii superioare in domeniul resurselor umane;
- Experienta profesionala in domeniu: minim 1-2 ani;
- Cunoasterea foarte buna a legislatiei muncii;
- Cunostinte solide in domeniul psihologiei organizationale;
- Operare calculator – Microsoft Office;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa;
- Spirit analitic, capacitatea de a sesiza detalii si de a interpreta comportamentul uman in maniera contextuala, non-proiectiv si non-introiectiv;
- Abilitati empatice, de comunicare si inter-relationare (ascultare activa, discurs organizat, idei elaborate, limbaj de specialitate);
- Inteligenta de nivel superior;
- Persoana organizata, responsabila, cu spirit de initiativa;
- Buna abilitati de time-management;
- Echilibru emotional;
- Rezistenta la stres;

Candidatii care corespund cerintelor descrise, sunt rugati sa transmita CV-ul la adresa de e-mail: resurseumane06@gmail.com sau la num.079541799:

Va rugam sa indicati pentru care post optati.
Моб.:079541799
17 апр 2015
Compania ,,ViTRA,, angajeaza Manager Resurse Umane
Responsabilitati de baza:
- Aplica strategia in domeniul recrutarii de personal stabilita de conducerea companiei.
- Identifica/centralizeaza necesarul de personal din firma si urmareste incadrarea in limitele aprobate;
- Analizeaza cererea de angajare personal pentru un anumit post, stabileste criteriile de selectie si elaboreaza anuntul de ofertare post vacant.
- Gestioneaza procesul de recrutare in toate fazele sale ;
- Elaboreaza documentatia de angajare si o semneaza impreuna cu noul angajat ;
- Este responsabil de procesul de induction pentru noii colegi ;
- Evalueaza gradul de integrare in organizatie a noilor colegi ;
- Realizeaza exit-interviuri pentru salariatii care parasesc compania ;
- Gestioneaza procesul de evaluare a personalului.

Cerinte:
- Studii superioare in domeniul resurselor umane;
- Experienta profesionala in domeniu: minim 1-2 ani;
- Cunoasterea foarte buna a legislatiei muncii;
- Cunostinte solide in domeniul psihologiei organizationale;
- Operare calculator – Microsoft Office;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa;
- Spirit analitic, capacitatea de a sesiza detalii si de a interpreta comportamentul uman in maniera contextuala, non-proiectiv si non-introiectiv;
- Abilitati empatice, de comunicare si inter-relationare (ascultare activa, discurs organizat, idei elaborate, limbaj de specialitate);
- Inteligenta de nivel superior;
- Persoana organizata, responsabila, cu spirit de initiativa;
- Buna abilitati de time-management;
- Echilibru emotional;
- Rezistenta la stres;

Candidatii care corespund cerintelor descrise, sunt rugati sa transmita CV-ul la adresa de e-mail: resurseumane06@gmail.com sau la num.079541799:

Va rugam sa indicati pentru care post optati.
Моб.:079541799
sbc-hr
16 апр 2015
An international company, one of the largest and most successful logistics providers in Europe is looking for an Assistant manager for their office located in Chisinau.

The company offers:
- Official employment
- Possible extension of functions and responsibilities
- Professional development (trainings)
- Work schedule: 5 days a week, from 8.30 to 17.30

Requirements:
- University degree in Foreign Languages/Economics or related field
- Fluent English
- Strong computer skills
- MS Excel
Will be an advantage
- Strong organizational skills
- Strong communication skills
- Young and dynamic

Key responsibilities:
- Administrative work (HR paperwork, contacting suppliers, placing orders)
- Filling out KPI information for the company
- Other administrative tasks
Моб.:79-22-41-09
Телефон:022-22-41-09
Факс:022-22-41-09
ACORD Travel
16 апр 2015
ACORD Travel – este Compania Lider în Programe Work and Travel din Moldova care are misiunea de a schimba viaţa tinerilor spre bine prin convingerea lor să înveţe Limba Engleză şi să participe în programe de Schimb Cultural, Călătorii şi Muncă.
Cerinte:
- Studii superioare finisate in domeniul dat.
- Experienta de munca in domeniul resurselor umane - minim un an.
- Cunoașterea limbilor româna, rusa (engleza - avantaj);
- Cunoaşterea calculatorului ca advanced user;
- Vârsta de la 23 ani;
- Abilități de comunicare empatică;
- Abilităţi organizatorice.
Responsabilitati:
- Recrutarea și selecția personalului;
- Plasarea anunturilor pe site-uri de angajare;
- Activități de head hunting;
- Organizarea lunara a proiectelor de promovare si recrutare;
- Desfasurarea interviurilor de angajare;
- Instruirea noilor angajați: prezentarea programului inet, task-urilor zilnice,
- Contribuirea la adaptarea noului angajat în perioada de probă;
- Implementarea diferitor modalități de motivare a personalului.
Beneficii:
- Lucru într-un colectiv tânăr și dinamic;
- Posibilitatea de dezvoltare continuă;
- Remunerare motivantă;
- Pachet social complet.
Pentru a aplica, expediați CV-ul + o poză la adresa de e-mail: hr@acordtravel.md
În subiectul scrisorii menţionează "Manager HR".
Compania își rezervă dreptul de a contacta pentru interviu doar persoanele selectate.

sbc-hr
14 апр 2015
O companie locală de IT - dezvoltatoare de software, se află în căutarea unui
Referent

Compania oferă:
- Salariu atractiv
- Angajare oficială
- Dezvoltare profesională (instruire, trainiguri)
- Oficiu in centru orasului

Cerințe față de candidați:
- Experiență de muncă la un post similar minim 2 ani
- Cunoașterea legislației (HOTĂRÎREA Nr. 618 din 05.10.1993 pentru aprobarea Regulilor de întocmire a documentelor organizatorice şi de dispoziţie şi Instrucţiunii-tip cu privire la ţinerea lucrărilor de secretariat în organele administraţiei publice centrale de specialitate şi ale autoadministrării locale ale Republicii Moldova)
- Experiență în organizarea documentației
- Experiență în gestionarea personalului (stabilire sarcini, coordonare, supervizare)
- Cunoaşterea la perfecție a limbii române – chiar și cele mai mici greșeli nu se acceptă
- Cunoașterea limbii ruse și limbii engleze constituie un avantaj
- Absolvirea cursurilor de secretariat sunt un avantaj

Responsabilități:
- Recepționarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei
- Elaborarea și perfectarea actelor cu caracter normativ, a proiectelor de documente (ordine, contracte, acte)
- Organizarea sistemului de documentație, arhivei
- Verificarea calității documentelor puse la dispoziția Directorului General
- Monitorizarea termenilor şi modului de executare a sarcinilor puse, elaborării documentelor
- Gestionarea documentelor de interes general ale companiei, ale persoanelor de răspundere
Моб.:79-22-41-09
Телефон:022-22-41-09
Факс:022-22-41-09
10 апр 2015
In legatura cu majorarea volumului de producere holding-ul industrial FARM MEAT GROUP (IM “Farm Meat Processing” SRL, IM “Farm Meat Sud” SRL, IM “Farm Meat Distributie” SRL, “Avicola Farm Meat” SRL), activind in domeniul de procesare si prelucrare a carnii, fabricarii mezelurilor, semifabricatelor, conservelor si distribuirea acestora, angajează URGENT:

- SEF SECTIE DEFROST
- economist
- deflaxator carne şi subproduse
- manager recrutar
- contabil producere
- programator 1C
- magaziner

Adresa: mun. Chisinau str. Muncesti 121
Telefon mobil: 060690077
Telefon fix: 022 264 379
E-mail: farmmeatgroup@gmail.com
Моб.:060690077
Телефон:022 264 379
17 апр 2015
Мы консалтинговая компания в сфере HR и Менеджмента. В настоящее время мы ищем Рекрутеров для нашей растущей команды в городе Комрат.
Заинтересованных кандидатов просим присылать свои Резюме, с указанием Позиции "Рекрутер" в теме письма, на cv@jobacademy.md

Должностные обязаности:
• Собирает запросы по набору персонала
• Определяет профили кандидатов
• Готовит и размещает объявления о вакансиях
• Рассматривает Резюме, планирует и проводит интервью
• Поддерживает связь с кандидатами: отзывается и прослеживает
• Осуществляет проверку рекомендаций для отобранных кандидатов
• Периодически готовит отчеты
• Следует всем процедурам и документации для завершения размещения
• Участвует в поиске и рекрутинговых маркетинговых мероприятиях

Навыки и квалификация:
• Высшее образование
• Увлеченный Набором Персонала (HR)
• Желание учиться новому и работать в этой сфере
• Искренний, коммуникативный и решительный
• Точность и внимание к деталям
• Открытость и способность мыслить нестандартно
• Целеустремленный, высокоэнергичный и хорошо работает под жесткими сроками
• Средний уровень знания английского языка
• Хорошее планирование и организаторские способности, стремление к качеству, способность работать в многозадачном режиме, гибкий и адаптируемый к потребностям функции;
• Хорошее знание MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook и хорошие навыки работы в интернете;
* Мы заметили, что граждане Республики Молдова, как правило, недооценивают свой уровень владения английским языком. Если вы в состоянии проследить настоящее объявление написанное на английском языке, пожалуйста, не стесняйтесь обратиться.


Преимущества:
Как работник Job Academy, вы будете работать в дружной команде с возможностями профессионального и личностного роста. Вот список наиболее важных преимуществ, которые мы предлагаем:
• Возможность развивать карьеру в международной среде
• Вы будете иметь возможность развивать себя в более чем 1 направлении
• Конкурентная заработная плата + Дополнительные бонусные выплаты при исполнении
• Телефон и GSM пакет
• Полный Социальный пакет
Заинтересованных кандидатов просим присылать английскую версию Резюме на cv@jobacademy.md
Телефон:022 80 33 71
17 апр 2015
We are a boutique consulting company in HR and Management fields. We are currently looking for Recruiters for our growing team.

Interested candidates are invited to send their CV, with applied position name “Recruiter” in the subject field, to cv@jobacademy.md

Job profile:
• Collects recruitment requests
• Defines the candidate profiles
• Prepares and places external job advertisements
• Screen CVs, schedules and conducts interviews
• Keeps in touch with the candidates: feedbacks and follow-up's
• Carries out reference checks for selected candidates
• Prepares recruitment reports on periodic basis
• Follows all procedures and documentation to finalize placement
• Participates in sourcing & recruitment marketing actions

Skills and Qualifications:
• University degree
• Passionate for Human Resources
• The desire to learn new things and to work in the field
• Sincere, communicative and determinate
• Accuracy and attention to details
• Open-minded and ability to think outside the box
• Self-motivated, high-energy levels and works well under strict deadlines
• Intermediate level of English
• Good planning and organizing skills, commitment to quality, ability to multitask, flexible and adaptable to the needs of the role;
• Good knowledge of MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and good internet skills;

*We tend to observe that citizens of Moldova Republic tend to underestimate their level of English. If you are able to follow the present job ad written in English, please feel free to apply.

Benefits:
As an employee of Job Academy, you will work in a friendly team with opportunities of professional and personal growth. Here is a list of the most important benefits we offer:
• The opportunity to develop a career within an international environment
• You will have the possibility to develop yourself in more than 1 direction
• Competitive Salary + Additional bonus payments upon performance
• Phone and GSM Package
• Full Social Package

Interested candidates are invited to send an English version of CV to cv@jobacademy.md
Телефон:022 80 33 71
sbc-hr
16 апр 2015
O companie locală de IT - dezvoltatoare de software, se află în căutarea unui
Referent

Compania oferă:
- Salariu atractiv
- Angajare oficială
- Dezvoltare profesională (instruire, trainiguri)
- Oficiu in centru orasului

Cerințe față de candidați:
- Experiență de muncă la un post similar minim 2 ani
- Cunoașterea legislației (HOTĂRÎREA Nr. 618 din 05.10.1993 pentru aprobarea Regulilor de întocmire a documentelor organizatorice şi de dispoziţie şi Instrucţiunii-tip cu privire la ţinerea lucrărilor de secretariat în organele administraţiei publice centrale de specialitate şi ale autoadministrării locale ale Republicii Moldova)
- Experiență în organizarea documentației
- Experiență în gestionarea personalului (stabilire sarcini, coordonare, supervizare)
- Cunoaşterea la perfecție a limbii române – chiar și cele mai mici greșeli nu se acceptă
- Cunoașterea limbii ruse și limbii engleze constituie un avantaj
- Absolvirea cursurilor de secretariat sunt un avantaj

Responsabilități:
- Recepționarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei
- Elaborarea și perfectarea actelor cu caracter normativ, a proiectelor de documente (ordine, contracte, acte)
- Organizarea sistemului de documentație, arhivei
- Verificarea calității documentelor puse la dispoziția Directorului General
- Monitorizarea termenilor şi modului de executare a sarcinilor puse, elaborării documentelor
- Gestionarea documentelor de interes general ale companiei, ale persoanelor de răspundere
Моб.:79-22-41-09
Телефон:022-22-41-09
Факс:022-22-41-09
sbc-hr
16 апр 2015
One of the largest and most successful logistics provider company is looking for a Staff manager for their office located in Chisinau.


The company offers:
- Official employment
- Professional development (trainings)
- Business trips (occasionally few times/year in Belgium)
- The ability to determine independently the work schedule
- Cell phone reimbursement
- Extending functions and responsibilities

Requirements:
- Higher education
- Practical experience in personnel management
- Good knowledge of Russian, Romanian, English languages
Will be an advantage
- Practical experience in the recruitment
- Practical experience as a HR manager
- Work experience in performance appraisal
- Experience and skills in HR outsourcing


Key responsibilities:
- Management of the personnel
- Organization of training
- Organization of recruiting and performance appraisal
- Maintaining HR outsourcing in full
Моб.:79-22-41-09
Телефон:022-22-41-09
Факс:022-22-41-09
sbc-hr
15 апр 2015
SBC-HR – первое в Молдове HR Агентство, предлагающее комплекс решений в области управления персоналом и организационного управления – находится в поиске Менеджера HR проектов
“SBC-HR” предоставляет:
- Официальное трудоустройство
- Стандартный социальный пакет
- График работы: понедельник-пятница с 9.00 до 18.00, суббота с 10.00 до 15.00
- Стационарное рабочее место в центре города
- Ноутбук

Требования к соискателям:
- Высшее образование
- Знание русского языка, румынского и английского языков (грамотная устная и письменная речь)
- Свободное владение Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
Желательно:
- Наличие собственного автомобиля

Функциональные обязанности:
- Работа с клиентами
- Выполнение проектов
Моб.:79-22-41-09
Телефон:022-22-41-09
Факс:022-22-41-09
sbc-hr
14 апр 2015
An international company, one of the largest and most successful logistics providers in Europe is looking for an Assistant manager for their office located in Chisinau.

The company offers:
- Official employment
- Possible extension of functions and responsibilities
- Professional development (trainings)
- Work schedule: 5 days a week, from 8.30 to 17.30

Requirements:
- University degree in Foreign Languages/Economics or related field
- Fluent English
- Strong computer skills
- MS Excel
Will be an advantage
- Strong organizational skills
- Strong communication skills
- Young and dynamic

Key responsibilities:
- Administrative work (HR paperwork, contacting suppliers, placing orders)
- Filling out KPI information for the company
- Other administrative tasks
Моб.:79-22-41-09
Телефон:022-22-41-09
Факс:022-22-41-09
sbc-hr
9 апр 2015
SBC-HR – первое в Молдове HR Агентство, предлагающее комплекс решений в области управления персоналом и организационного управления – находится в поиске Менеджера HR проектов
“SBC-HR” предоставляет:
- Официальное трудоустройство
- Стандартный социальный пакет
- График работы: понедельник-пятница с 9.00 до 18.00, суббота с 10.00 до 15.00
- Стационарное рабочее место в центре города
- Ноутбук

Требования к соискателям:
- Высшее образование
- Знание русского языка, румынского и английского языков (грамотная устная и письменная речь)
- Свободное владение Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
Желательно:
- Наличие собственного автомобиля

Функциональные обязанности:
- Работа с клиентами
- Выполнение проектов
Моб.:79-22-41-09
Телефон:022-22-41-09
Факс:022-22-41-09

Consiliul pentru prevenirea si eliminarea discriminarii si asigurarea egalitatii

Linie fierbinte a Consiliului 0-800-333-88

Погода
Сегодня
21 апреля 2015
3°C / 10°C
Ср
22.04.2015
10°C
Чт
23.04.2015
13°C
Пт
24.04.2015
16°C
Сб
25.04.2015
18°C
Вс
26.04.2015
20°C
Пн
27.04.2015
20°C
Прогноз погоды предоставляется yr.no Подробней »
Курсы валют
  • MDL
  • EUR
    19.7390
  • USD
    18.2440
  • UAH
    0.8708
  • RON
    4.4706
  • RUB
    0.3590
Официальный курс НБМ 21.04.2015Подробней »
Праздники
22АпреляДень Земли
23АпреляБиблиотекарь день
Все праздники
Facebook
Опрос
Care sunt cei mai importanți factori în găsirea job-ului de succes?
Поиск работы
Бельцы
ВУЗ (оконченный)
060625296
Ajutorul judecatorului, avocatului, notarului
Полное резюме
Бельцы
ВУЗ (оконченный)
060625296
Secretara, lucrator de serviciu
Полное резюме
Флорешть
ВУЗ (оконченный)
+37360139860
Profesor
Полное резюме
Munteanu Valentina
Кишинев
Лицей
068504664
Ingrijitor batrini
Полное резюме
Все резюме
SRL MAESTRO-NUT
15 апр 2015
Compania “MAESTRO-NUT” S.R.L. anunţă vacantă poziţia de HR Manager.

Responsabilități de serviciu:
* Planifică activitățile resurselor umane.
* Organizează personalul de subordine..
* Asigură interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale organizației.
* Planifică și coordonează orientarea noilor angajați, pentru a facilita integrarea acestora în organizație
* Ține evidența documentației necesare activităților departamentului privind fluctuația angajaților.
* Investighează stările de impas și recomandă măsuri corespunzătoare.
* Intermediază raporturile dintre angajați.
* Execută și implementează planul de recrutare a angajaților.
* Redactarea documentației corespunzătoare departamentului.

Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare ;
- Experienţă de activitate în domeniu - minim 1 an;
- Abilităţi de operare PC;
- Vorbirea fluentă a limbilor română şi rusă, cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj.

Persoanele cointeresate pot expedia CV-ul la adresa : hr@maestro-nut.com, indicând poziţia pentru care aplică.
Моб.:079922333
Телефон:022212066
sbc-hr
14 апр 2015
One of the largest and most successful logistics provider company is looking for a Staff manager for their office located in Chisinau.


The company offers:
- Official employment
- Professional development (trainings)
- Business trips (occasionally few times/year in Belgium)
- The ability to determine independently the work schedule
- Cell phone reimbursement
- Extending functions and responsibilities

Requirements:
- Higher education
- Practical experience in personnel management
- Good knowledge of Russian, Romanian, English languages
Will be an advantage
- Practical experience in the recruitment
- Practical experience as a HR manager
- Work experience in performance appraisal
- Experience and skills in HR outsourcing


Key responsibilities:
- Management of the personnel
- Organization of training
- Organization of recruiting and performance appraisal
- Maintaining HR outsourcing in full
Моб.:79-22-41-09
Телефон:022-22-41-09
Факс:022-22-41-09
9 апр 2015
Cerinte catre candidat:
- Studii superioare finisate- Prihologie/ Sociologie/ Marketing / Economie
- Nivel de comunicare in limba rusa avansat
- Sociabilitate
- Gindire logica
- Calitati de organizator
- Calitati de conducator
Obligatiuni de serviciu:
- Postarea anunturilor pe portaluri de angajare
- Interviuri cu candidatii
- Selectarea candidatilor corespunzatori cerintelor postului de angajare
- Testarea personalului firmei
- Controlul indeplinirii obligatiunilor de lucru de catre angajatii companiei.

Rog candidatii care se regasesc in cerintele indicate sa expedieze Cv la adresa de mail: moversa@bk.ru sau sa telefoneze la 068013888 Anna, pentru a stabili data si ora convorbirii.
Va rugam sa indicati pentru ce post de lucru aplicati.
Моб.:068013888
Телефон:+373-68013888
Факс:+373 22 603043
ACORD Travel
14 апр 2015
ACORD Travel – este Compania Lider în Programe Work and Travel din Moldova care are misiunea de a schimba viaţa tinerilor spre bine prin convingerea lor să înveţe Limba Engleză şi să participe în programe de Schimb Cultural, Călătorii şi Muncă.
Cerinte:
- Studii superioare finisate in domeniul dat.
- Experienta de munca in domeniul resurselor umane - minim un an.
- Cunoașterea limbilor româna, rusa (engleza - avantaj);
- Cunoaşterea calculatorului ca advanced user;
- Abilități de comunicare empatică;
- Abilităţi organizatorice.
Responsabilitati:
- Recrutarea și selecția personalului;
- Plasarea anunturilor pe site-uri de angajare;
- Activități de head hunting;
- Organizarea lunara a proiectelor de promovare si recrutare;
- Desfasurarea interviurilor de angajare;
- Instruirea noilor angajați: prezentarea programului inet, task-urilor zilnice,
- Contribuirea la adaptarea noului angajat în perioada de probă;
- Implementarea diferitor modalități de motivare a personalului.
Beneficii:
- Lucru într-un colectiv tânăr și dinamic;
- Posibilitatea de dezvoltare continuă;
- Remunerare motivantă;
- Pachet social complet.
Pentru a aplica, expediați CV-ul + o poză la adresa de e-mail: hr@acordtravel.md
În subiectul scrisorii menţionează "Manager HR".
Compania își rezervă dreptul de a contacta pentru interviu doar persoanele selectate.

SRL MAESTRO-NUT
10 апр 2015
Compania “MAESTRO-NUT” S.R.L. anunţă vacantă poziţia de HR Manager.

Responsabilități de serviciu:
* Planifică activitățile resurselor umane.
* Organizează personalul de subordine..
* Asigură interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale organizației.
* Planifică și coordonează orientarea noilor angajați, pentru a facilita integrarea acestora în organizație
* Ține evidența documentației necesare activităților departamentului privind fluctuația angajaților.
* Investighează stările de impas și recomandă măsuri corespunzătoare.
* Intermediază raporturile dintre angajați.
* Execută și implementează planul de recrutare a angajaților.
* Redactarea documentației corespunzătoare departamentului.

Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare ;
- Experienţă de activitate în domeniu - minim 1 an;
- Abilităţi de operare PC;
- Vorbirea fluentă a limbilor română şi rusă, cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj.

Persoanele cointeresate pot expedia CV-ul la adresa : hr@maestro-nut.com, indicând poziţia pentru care aplică.
Моб.:079922333
Телефон:022212066
sbc-hr
8 апр 2015
An international company, one of the largest and most successful logistics providers in Europe is looking for a Staff manager for their office located in Chisinau.


The company offers:
- Salary + bonus
- Business trips (occasionally few times/year to Belgium)
- The ability to determine independently the work schedule
compensation for mobile expenses
- Laptop
- Official employment
- Extending functions and responsibilities
- Professional development (trainings)

Requirements:
- Higher education
- Practical experience as a HR manager
- Availability of practical experience of personnel management
- Practical experience in the recruitment
- Work experience in performance appraisal
- Experience and skills in HR outsourcing
- Good knowledge of Russian, Romanian, English languages

Key responsibilities:
- Management of the personnel
- Organization of training
- Organization of recruiting and performance appraisal
- Maintaining HR outsourcing in full
Моб.:79-22-41-09
Телефон:022-22-41-09
Факс:022-22-41-09